Radio Ga Ga,

Hejhej, mitt senaste inlägget va kanske lite kort, men men jag är bara så nöjd med min nya header, äntligen lyckats fixa till den som jag vill ha den, fast ska vixa lite mer färg i kanterna eller så, det kommer bli bra tillslut iaf.

Igår så var jag då på bio, Australia var en så bra film, nästan 3 timmar lång men det nav riktigt bra! Den är värd att se.

Idag så ska vi spela match, fast jag får inte va me :< hatar att va sjuk, men men jag ska hejja på.
De brukar ju spela så bra då ;P

Sen så möter KHK Ulricehamn borta ikväll, ska följa matchen på webb-tv, en väldigt bra uppfinning kan jag säga ^^

Nu så ska jag gå och göra något mer nödvändigt än att sitta vid datorn, kanske baka något, ska se vad vi har hemma.

Puss, Mela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0