Thebabiesistakingovertheworld!!!

Asså bara en tanke, är det bara här i Sverige det finns bloggar om saker förutom bebisar?
Bläddrar bland bloggar på blogspot.com, tänkte att man kunde hitta några härliga foto/shopping/osv bloggar från typ USA, England, osv osv..
Men vad är det jag hittar, jo varenda blogg handlar om en bebis, en fmilj med en bebis eller en familj som håller på att få en bebis!
(Bara jag som känner på mig att bebisarna håller på att ta över världen? ;P)
Fattar inte folk att det blir drygt i längden? :O
Suck.
Någon som har ett bra tips till mig på bra foto/shopping bloggar från utlandet?
Isf kan ni få en stooor feeeet länk här i bloggen! ;D

Pusshejj...


Postat av: Cajsa

jo det är helt okej. förkyld som fan bara.. :P hehehe..XD

2009-12-20 @ 17:44:34
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Postat av: Cajsa

jag börjar typ bli frisk nu så det är lugnt. :)

2009-12-21 @ 19:38:50
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback