Städa städa varje fredag och så varje jul...

Hejsan :-)
Jag har börjat bli sådär äckligt morgonpigg.
Eller, jag faknar tidigt och kan inte somna om, även om jag är jättetrött.
Suck asså.
Idag vaknade jag vid 5 över 9, gick in och lagade frukost (en ostmacka och varm choklad, mums).
Sen fram till nu har jag städat och så, dammsugat hela huset och bäddat sängar, dansat lite (a) och letat efter möbelpolish som verkligen inte finns någonstans! :o
Sjukt asså, helt borta är den, tänkte dammtorka lite och till det har jag möbelpolish (ja det är normalt ;p),
Hittar det verkligen ingenstans.
Funkar det med fönsterputs tror ni?
Aja, testa kan man ju alltid ;)

Men...

Tänk om något exploderar?
Okej, inget kan explodera av att man torkar med fönsterputs, men tänk om det blir förstört? :s

Hm.

Aja, städa vidare nu!
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0