Lite gladare och lite piggare.

Hejsan!
Ligger hemma sjuk som ni vet.
Har varit kass på att uppdatera den senaste veckan?
Har varit så trött som ni oxå vet, har många gånger tänkt att bara, nae usch nu lägger jag ner den här skiten som ska kallas blogg.
Men, som ni ser, inte nerlagt och lär inte bli det heller.
Hade en liten svacka bara.
Har ju haft den här förkylningen-eller-vad-det-nu-är i kroppen ett tag och därför varit så seg.
Men hoppas det kommer bli bättre så fort jag e frisk.
Jag är inte frisk om någon nu tror det, feberfri möjligtvis men jag vet inte.
Hade 36.8 när jag vaknade så oddsen är ju rätt bra :P

Nog med klagande!!!

Sitter och letar kläder till nyår på nätet, det går "jättebra" med tanke på att (1) alla pengar måste gå till julklappar vilket jag inte är klar med på långa vägar, (2) om jag får pengar i julklapp ska de gå till min kamera ♥ ...

Men jag letar inspiration iaf!

Vi hörs sen!

Pusssss-sssssuP



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0