Woopa.se

 

Nu ska jag berätta om en superbra sida! Den heter Woopa.se och är en gratishemsida.
Dvs, du gör erbjudanden (antingen gratis eller som kostar) bjuder in dina vänner, skriver om sidan m.m. och får pengar för det!
Visst är det superbra?
Du får dessutom 20 kronor i startbonus när du registrerar dig!
Än så länge är det heller inte så många medlemmar vilket gör det ännu lättare att värva nya medlemmar och på så vis få pengar.
Så bli medlem nu via min länk och ta del av den här superbra sidan du oxå!
Jag menar man har ju inget att förlora på att få extrapengar direkt in på kontot eller till brevlådan?
Det tycker inte jag i alla fall!
Jag förstår inte varför någon inte skulle vilja bli medlem där, ni vet gratis pengar, vem vill inte ha det?
Så bli medlemmar nu och bli lika glada som jag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0