Skolan snart tyvärr...

Hey!
Sitter ute i skuggan och skriver.
Härligt härligt!
Badade lite innan oxå, men det är liiiite för kallt för min smak, ca 18 grader bara.
Jag vill ha 20 grader minst för att kunna slappna av.
Jaja, värmen kommer väl nu, lagom till skolstarten, som det brukar.
Fast det är ganska härligt att komma hem från skolan o slänga sig i poolen innan man börjar plugga.
Urk, jag vill inte tänka på att börja plugga igen.
Men på måndag är det dags igen.
Fast man ska tänka positivt, om ett år så börjar jag på gymnasiet! :o
Så, det är ju bara 9an nu som jag verkligen måste skärpa mig för att komma in på den linjen jag vill gå.
Men det tar ändå emot att man inte kan vara uppe till 2 på natten längre, och att sova till 12..
Upp vid 7, usch, det är värst asså, helt klart värst!
Funderar i vilket fall på att köpa någon gullig anteckningsbok, då blir allt mycket roligare!
Heh, jag får väl leta på nätet.
Men det får bli sen, nu ska jag läsa mitt nya nummer av VR! :D
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0