Ska det stå text här? ;D

Hallo sweethearts!
Blev att jag mamsen o Jeanett stack ut till Jeanett o dem o kollade på deras pool, (likadan som vår, fast helt klar) askalas!
Längtar tills vår blir klar! :D
Vet ni vad?
Jag tänkte spela lite thesims nu.
Superlängesen asså haha.
Undra var jag kan ha det förnånstans hmm..
Får väl leta.
Yesyes, hur har eran dag varit då sötnosar?
Min har varit superduper! :D
Har tagit en del kort som jag ska visa er sen, men just nu så orkar jag inte hämta sladden ;)
Lite lat får man väl allt vara ibland...? Eller?
Nej men vet ni vad, nu ska jag avsluta det hära inlägget!
Klarar ni av det?
Haha..
Skriver kanske igen sen, annars imon.
Puss


Postat av: Anonym

okej,tack för din röst!= )



Har du några planer för dagen då? =)

2009-08-04 @ 00:47:48
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0