Serious trouble.

Funderar faktiskt på att sova nu.
Eller att äta något.
Börjar bli hungrig igen -.-
Hmm, alla sover ju, lyckas säkert väcka någon om jag smiter upp och börja knapra på någon smörgås eller så.
Bästa tips på hur man fixar något att äta utan att väcka en massa sovande människor får en länk (a) ^^ Okej så farligt är det inte men min lilla Jullan sover ju över här och hon är inte lite lättväckt ska ni veta.
Äh men hon får väl vakna då (haha snäll kusin här eller vad xD), nu ska jag gå och äta lite nachoschips med dipp, för det är kanon superdupergott, eller hur?
Japp, ser att mina besökare redan är uppe på 28 stycken och klockan är 2?
Har någon länkat mig eller vad är det frågan om?
Nej jag klagar absolut inte! :D
Nej, nu käka, sen blogga från mobilen, sen sova.
Puss sålänge och håll tummarna för att ingen vaknar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0