Schopaholicen går lös.

Ja jag vet, att när jag inte har något att göra blir ni bomnade med mina små vill-ha-collage.
Jag hoppas innerligt att ni inte tycker att det är drygt.
För ja, jag själv tycker det är riktigt roligt att kolla in andra människors klädstil m.m. så jag hoppas att ni oxå tycker det.
För att skriva lite om mode när jag ändå är på gång.
För att dra upp höstens trender och hissa o dissa.
Vi börjar med paljetterna.
Jag tycker att denna hysteri över paljetter är överdriven.
Jag tycker att paljetter passar småflickors prinsessklänningar bättre än på t.ex mössor!
Visst, även jag kan tycka att det är snyggt med ett paljettmönstrat (heter det så?) plagg att ha t.ex på fest, det köper jag att folk vill ha på sig, det kan till och med jag ha.
Men när det kommer till  mössor, kjolar, t-shirtar, skor, väskor,  ja hela baletten, då blir det för mycket!
Fast jag antar att jag är den enda i hela bloggvärlden som tycker så.

Tightsen kan jag kanske stå ut med bara dem.
Och förresten vi får ju inte glömma paljettskorna ;O

Så, paljetter = Klar diss!
(förutom till fest då det är ok med ett plagg i paljetter inte mer!)

Orkar vi med en till hissdiss på höstrenderna?
Klart vi gör, om inte kan ni sluta läsa nu. ;)

Okej kanske inte en trend men en färg, färgen

Jag tycker att lila är en fin färg, faktiskt.
Eller det beror på liiite.
Det kan ju som allt annat bli lite för mycket men oftast inte.
Visst till kläder kanske den där färgen där uppe är lite för mycket lila, men lite mattare toner är finfint!
Men men men kom snälla ihåg, ett plagg i taget! annars blir det för mycket!


Och så till sist, hur kan man matcha det här snyggt undrar ni nog?

Såklart hjälper jag er! Snäll som man är och så..




Men oj vad lång mitt lilla inlägg som egentligen bara skulle vara en ursäkt för mitt klädberoende blivit.
Jag får väl ta och sluta nu innan jag kommer på något nytt intressant ämne och sitter här och skriver tills imorgon ;)

Kommer kanske fler inlägg sen, who knows?

Pusshejj ♥


Postat av: sarah sötnos

fin blogg :)

2009-08-04 @ 19:22:20
URL: http://shms.blogg.se/

Postat av: Cajsa

nej men precis! orkar fan inte med den där personen mer! :O han eller hon har sagt åt mig upprepade gånger att sluta blogga....

2009-08-04 @ 19:40:33
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback