Mediamarkt eller städning vad väljer DU?

Varför har jag en känsla av att jag är ett proffs på att inte orka städa? (;
Haha, har fortfarande inte lämnat datorn :P
Men jag måste, ligger kläder över hela mitt golv, usch säger jag bara.
Så måste jag damma o dammsuga o dammtorka, allt ni kan tänka er som börjar med damm-  ...
Menmen thats life!
Jag ska bara kolla lite till på Mediamarkts hemsida (a)
Jag skriver såklart om jag hittar något kul där, (OM!? När borde jag väl skriva) och om ni inte hör av mig på ett tag så blev jag uppäten av alla mina smutskläder ;)

Pussaar! <3



Postat av: Leia

Okej, roligt, förutom städningen då.



Har städat och ska ta det lugnt i väntan

på att killen ska sluta jobbet.

Och ikväll blir det att se de 3e tävlande i fyrverkeri sm!

2009-08-21 @ 14:11:25
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Postat av: JUNO!!!

va fin design!:D

2009-08-21 @ 14:14:50
URL: http://jjuno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback