Hjälp mig!

Hej!
Vill ni veta en lite tråkig sak? Det regnar ute ;(
Och så är det en gräshoppa i rummet brevid och den skrämmer slag på mig!
(Nej jag tycker inte om insekter särskilt mycket nej...)
Men en bra sak är att jag har fått hem min nya FRIDA tidning idag med posten så jag har ju något att göra iaf, förutom blogga då såklart ♥
Jag har oxå kommit på att det är tisdag imon och att vi åker på fredag, jag måste packa!
Ni vet ju hur bra det brukar gå när jag ska packa, men allvarligt vad ska man ha med sig?
Om man ska vara borta i ca 3 dagar?
Hjälp snälla!
Har jag några läsare från Växjö förresten? (:
Vet ni vad?
Nu ska jag in på Blocket.se och se om jag kan hitta någon bra billig systemkamera.
Någon som säljer någon? (a)

Puss på er ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0