Soooool!

Hey!
Sitter ute i solen o skriver.
Shit vilket härligt väder det är idag!
Ca 20 grader i solen :D
Tänk att det är så varmt i April att man kan gå ute i linne och ballerinaskor.
Helt underbart asså!
Första gången jag har kunnat ha mina nya Björn Borg skor oxå, jag <3 dem.
Får lite skoskav av dem men säg ett par skor man inte får det av innan man gått in dem lixom?
Idag så tänker jag vara ute allt vad jag kan och ikväll så kommer min morbror med familj hit och så ska vi grilla korv.
Sommarn e på G!
Igår så va Sanna o Hanna här, vi kollade på film ( Pakten och Den lilla flickan i huset vid vägens slut) superbra båda två! :D   Atjooo ;D <3
Sen när vi inte orkade kolla på film mer gick vi en runda uppe i Lomman, superskoj dag med er tjejer!
Ni e de bästa vännerna som finns <33
Nu har jag inte mycket mer att skriva så det får räcka för nu ;P


Postat av: Lydde

låter kul :)

2009-04-10 @ 22:50:16

Postat av: Mela

Verkligen ((: <3

2009-04-11 @ 11:27:31
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback