Glad Påsk! :D

Idag så är det påskafton då = en massa att göra.
Hela släkten kommer ikväll för att fira.
Jag har under dagen:

♥ Målat ägg
♥ Vikt servetter på ett helt nytt sätt (lärde mig via en videoguide på nätet :P)
♥ Dukat för mer folk än vad bordet klarar av
♥ Dekorerat en tårta jag bakade igår
♥ "Lekt" Påskhare och gömt påskägg i hela trädgården
♥ Varit och handlat med mormor
♥ Tuggat tuggummi :-P
♥ Fotograferat i det fina vädret

Och mer lär det bli då jag ska hjälpa till med maten oxå, fast det kan vi inte börja med än.

Lite påskbilder (och andra bilder oxå för den delen) kommer när jag hittar usb-sladden som jag har råkat slarva bort. Typiskt mig.
Men nu har jag faktiskt inget mer att skriva, för nu iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0