Skoldans!

Tjo på er! skoldans ikväll då, tema Bling-Bling, ska ha ett extremt stort och lite överdrivet guldhalsband, det blir nog skitbra ^^
Om ca, 1 timme ska jag hem till Hanna där Sanna redan är och sen vidare till skoldansen.
Stannar nog inte så jättelänge idag, känner mig allmänt seg men till tio iaf bli säkert hela kvällen för tiden flyger ju förbi när man har kul :)
Sen imorgon så ska Sanna kanske sova hos mig, beror på om hon ska till Lidköping eller inte, troligen inte Lidköping pga dåligt väder.
Sen Hockey på söndag, KHK vs Kungälv, jag bara ska dit ;P
Sanna med kanske, det märker vi ^^
Jaja nu måste jag duscha, sen äta, sen göra mig i ordning, sen åka till Hanna och sen SKOLDANS! wuhu!

Ha det bra, Mela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0