Negativ :P

Tjo på er, tjo var väll det rätta ordet om man tänker på hur mycket jag nyser är fortfarande förkyld som ni kanske förstår.
Förhoppningsvis kan jag gå till skolan imorgon igen, vill inte komma efter för mycket och så är det mateprov imorgon som jag inte vill missa.
Men usch vad tråkigt det är att vara sjuk, finns absolut inget att göra förutom att, sova, vara inne på datorn eller se på tv och sova orkar jag inte just nu, kommer aldrig kunna somna ikväll då ^^ och det finns absolut inget att kolla på på tvn... vilket liv jag har, -.-
KHK vs Kristianstad ikväll, jag kan inte gå för 1. Jag är sjuk (Nehe?) och 2. Det är Jeanetts tur  så jag får följa matchen på BLT.s hemsida (jag vet datorn igen ...) och hoppas på att de sänder någon form av webb-tv.
Sen är det Thalin träning ikväll oxå, kan inte gå på den heller för att jag är sjuk, suck har inte varit med på någon av hans träningar och vi är inne i november nu, hur lyckas man missa de bästa träningarna i stället för de mindre bra? p.g.a sjukdom, hockey och annat :/.
Hm, tror jag ska gå in på IKEAs hemsida och planera lite till mitt nya rum.
Jag har ju inte något bättre för mig precis.

Puss, Mela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0