En Vecka Kvar

Tjoho på er!
Skola idag som vanligt, jag ligger på G i tyska pga att jjag inte kommit upp i VG på båda proven, bara det att jag bara va en halv poäng från att kommit upp i VG på det provet där jag bara fick G, jag e en aning sur.
Helt vanlig NO lektion idag oxå (not), vår lärare gick ner i spagat, Hanna har lovat bort sin hjärna till några stycken xD Hehe blir nog bra med det, poängen va att Hanna hade väldigt bra på provet och de vill vi oxå ha ;P
Jo jag fick VG på NO provet iaf, med en halv poäng över xD Fast biologi e inte min starka sida, pluggar hur mycket som helst men det fastnar inte, menmen.
Aja fick gå hem tidigt idag pga att jag fick skitont i magen :( Men det är bättre nu efter att tagit en tablett, om jag orkar så ska pappa och jag ner till Olofström och titta på hockey ikväll.
Puss, Mela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0