Always.

Tjosanhoppsan!

Varit och köpt julgran idag, den är helt Perfekt! eh nu ska den bara kläs oxå sen är det julstämning i huset, förutom att det inte är någon snö då.. "/

Yeees det är jul om 3 dagar, det är bara helt underbart härligt, men fatta va fort ett år gått egentligen? shit tiden bara flyger förbi.
Snart är det dags att lägga upp nyårslöften för nästa år, för jag menar det brukar ju gå jättebra med mina nyårslöften -.- not. men varför inte prova.

Kan göra en lista på nyårslöften så jag inte glömmer nåt på nyår ;p

* Sluta bita på naglarna!
* Fixa mitt käleksliv. :p !!!!!
* Komma upp på rankingen på pingisen igen!!!

Aja jag gissar att 1an och 3an är de som faktiskt kan funka -.- 2an lär vara kaos nästa år me :p

Yes då måste jag nog sluta.

Pusshejj, Mela


Postat av: lydde

vi fixa den andra med ;P

2008-12-21 @ 17:25:21

Postat av: Mela

Typ not ;P

2008-12-21 @ 18:10:32
URL: http://meelah.blogg.se/

Postat av: lydde

jodå det fixa jag :D jag har mina kontakter xP haha lita på mig :P

2008-12-27 @ 22:18:08

Postat av: Mela

Haha scary xP

2008-12-28 @ 13:55:12
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback